Przekąski podczas aktywności

Tu znajdziesz przepyszne łatwo strawne przekąski, które możesz zabrać ze sobą na trening.

FullSizeRender 6.JPG
 

Produkty

Najlepsi z najlepszych

IMG_2681_edited.jpg

Rice Cake z borówkami

Składniki:

- 500g ryżu do sushi

- 900ml wody

- 200g świeżych borówek

- 1 łyżka oleju kokosowego

- łyżka miodu

- 5 łyżek cukru waniliowego

- szczypta soli

Wykonanie:

Ryż wsyp do RiceCookera, zalej wodą i dodaj szczyptę soli. Włącz gotowanie. Między czasie umyj dokładnie borówki. Przygotuj formę. Foremkę o wymiarach 20-30 cm wyłóż folią aluminiową lub pergaminem. Po ugotowaniu ryżu, dodaj olej kokosowy oraz miód i cukier. Wysyp na foremkę połowę masy i wyrównaj plastykową łyżką. Następnie wysyp borówki i rozłóż równomiernie. Dosyp pozostały ryż i uklep łyżką. Przykryj folią aluminiową i włóż na 8h do lodówki. Potnij na 20 równych części. Możesz odrazu zapakować w folię aluminiową laminowaną papierem lub proporcjowane owinąć folią spożywczą i zamrozić. Przechowuj w lodówce nie dłużej niż 3 dni. Zamrożone do miesiąca.


Wartości odżywcze jednego ciastka:

Węglowodany: 25g Białko: 2g Tłuszcz 1g